Here you will find answers to frequently asked questions.

Telefone

0800 0312161

Atendimento de segunda a sexta, das 9h às 12h
e das 13h às 17h (horário de Brasília, exceto feriados).

E-mail

Send an email to ouvidoria@3coracoes.com.br or fill in the form below:

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3corações Customer care Rua Santa Clara, 100 – Parque Santa Clara
Eusebio/CE – CEP: 61.760-000

What is Customer care?

It is a channel for direct communication between 3corações and the public. It deals with topics related to the 3corações ethos stated in the Charter of Conduct. .

How does it work?

The Customer care receives, registers and responds to enquiries in an impartial manner, in compliance with current laws and the ethos of 3corações.

In what situations should it be used?

A Ouvidoria busca solução mais adequada para casos que não foram bem resolvidos pelos setores formais, seja por limitação de alçada ou por falhas operacionais. O canal atua como um mediador entre possíveis conflitos de regras e em casos de denúncia de não conformidades com a Carta de conduta 3corações.

Who can contact to the Customer care?

Anyone can contact the Customer care: employees, customers, consumers, suppliers, partners and the community in general.

Como falar com a Ouvidoria?

A ouvidoria 3corações pode ser acessada por telefone (linha 0800), por e-mail ou por carta.
O sigilo é garantido por especialistas aptos para ouvir e entender as pessoas.